Segítek

Hogyan segítünk?

Törekszünk rá, hogy a recepción való fogadástól az étkeztetésen át a lelki beszélgetésig minden hajléktalan és rászoruló részére személyre szabott segítséget nyújtsunk.

3+1 nagy területen állunk vendégeink rendelkezésre: (1) alapszolgáltatások, azaz minden, amit egy nappali melegedőnek kötelessége biztosítani; (2) szociális és karitatív szolgáltatások, vagyis szociális munkással ügyintézés és karitatív segítség; (3) lelki, spirituális és közösségi segítség, aminek keretén belül szakszerű figyelmet és a valahová tartozás érzését adjuk; (4) támogatási programok konkrét feltételek mentén.

Ha segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal abban a témában, amiben a leginkább szeretne előrelépni az életében.

Csapatunk minden hétköznap (kivéve ünnepnap vagy ügyeleti nap) 8:00 és 14:00 óra között várja vendégeit a VI. kerületi Király és Izabella utca sarkán található központunkban.

Ha adományozni szeretnél nekünk, azaz támogatnád valamelyik tevékenységünket, ismerd meg a részleteket, majd kattints a Segítek támogatási gombra!


Így segítünk:

Itt megismerhető, milyen területeken tudunk egy rászoruló ember segítségére lenni.
Ha segítségre van szüksége, tekintse meg szolgáltatásaink igénybevételének részleteit, és forduljon hozzánk bizalommal! Akinek csak tudunk, szívesen segítünk.
Ha támogatni szeretnél minket, segítsd adományoddal a számodra szimpatikus szolgáltatási és támogatási formánkat!

Szociális és karitatív szolgáltatások

Szociális ügyintézés


Mit tartalmaz?

Szociális ügyek kezelése (szociális esetkezelés) szakképzett szociális munkás segítségével mindig egyénre szabottan. Szolgáltatás időtartama: 20-30 perc, figyelembe véve a várakozók számát.

Szolgáltatásunk alapvető elemei:
1/ igényfelmérés
2/ megoldási lehetőségek feltárása
3/ helyi segítség esetkezeléssel, információátadással, vagy megfelelő segítő intézménnyel való öszekapcsolás

Hogyan lehet igénybe venni?

Előzetes, személyesen intézett időpont-egyeztetés szükséges hozzá. Intézményünkbe érkezéskor érdeklődjön a recepciós kollégánknál vagy a szociális munkatársunknál, akik készséggel állnak rendelkezésére. Kollégáinkat már előre online itt megismerheti.

Mikor vehető igénybe?

Központunkban a hét három napján lehet igénybe venni ezt a szolgáltatásformát: hétfő, szerda és péntek napokon 8:00 és 12:00 óra között.

Gyógyszertámogatás


MIRŐL ÉS KIKNEK SZÓL EZ A TÁMOGATÁSI PROGRAM?

Konkrét anyagi támogatást, a recept kiváltásának megszervezését, recepciós szolgáltatást rejt magában ez a támogatási formánk. A havi költségkeretünkig személyenként 3.000 Ft-tal tudjuk támogatni a támogatás igénylésére jogosult rászorulót.

Jelen támogatásunkat hajléktalanságban élő és/vagy a saját alapvető és elengedhetetlen gyógyszerellátását magának biztosítani nem képes személyek részére tartjuk fenn.

HOGYAN LEHET IGÉNYBE VENNI?

A támogatási igényt minden hétköznap 9:00 és 12:00 óra között lehet leadni személyesen a recepciós kollégánknak.

Az igénybevétel speciális feltételei:

1. személyesen vagy írott meghatalmazással tudjuk befogadni az igényt;
2. vagy papíron, vagy online beárazott receptet tudunk csak elfogadni (kizárólag a Király utcai patikában beárazott recepeket tudjuk befogadni);
2.1 ha a recept papíron van, akkor szerepeljen orvosi pecsét rajta, és legyen egyértelműen feltüntetve a kiváltandó gyógyszer neve és ára (ld. 2. pont);
2.2 ha a recept az elektronikus/internetes szolgáltatási felhőben van, akkor TAJ-kártya felmutatása is szükséges a recepciós kollégánkkal való egyeztetéskor.
MIT KELL MÉG TUDNI ERRŐL A TÁMOGATÁSRÓL?

Nagyon fontos, hogy a támogatási igények leadására minden hétköznap 9:00 és 12:00 óra között van lehetőség a recepciós kollégánknál. A kiváltott gyógyszereket már másnap vagy legkésőbb két napon belül 13:00 és 14:00 óra között személyesen lehet átvenni. A kiváltott gyógyszereket 1 hétig őrizzük meg. Havonta az előre megadott költségkeretünkig tudjuk biztosítani ezt a gyógyszertámogatási formát a rászoruló igénylők részére.

Kríziscsomag


Mit tartalmaz?

Kríziscsomagunk 1 kg kenyeret és 1 l tejet tartalmaz. Naponta legfeljebb 3 fő részére tudjuk biztosítani.

HOGYAN LEHET IGÉNYBE VENNI?

Támogatási igényét a recepciós kollégánknál tudja leadni minden hétköznap nyitva tartási időben. A leadott igényeket komolyan vesszük, és a megbeszélt időpontra (napra, napszakra) teljesítjük. Kérjük kedves igénylőinket, hogy jelenjenek meg a csomagért a megbeszélt napon és időpontban!

MIKOR VEHETŐ IGÉNYBE?

Támogatási igény leadására hétköznapokon nyitva tartási időben van lehetőség.

Weboldalunk olyan megoldásokat (feltétlenül szükséges, valamint statisztikát támogató sütik) használ, melyekkel a jobb szolgáltatás érdekében elemzi a weboldal forgalmát, és személyre szabottabb élményt kínál. Ennek a pontosabb megértéséhez kattints a Beállítások gombra, és válaszd ki a neked tetsző beállítást! További részletekért olvasd el az Adatkezelési tájékoztatónkat és a Sütikezelési tájékoztatónkat! Jó böngészést kívánunk!

Mindet elfogadom Beállítások

Süti beállítások

Feltétlenül szükséges sütik
A weboldalon működő szolgáltatásokhoz szükséges.

Statisztikához használt sütik
Ezeket a sütiket arra használjuk, hogy információkat gyűjtsünk weboldalunk forgalmáról webhelyünk használatának elemzéséhez. Ezek a nyomkövető és teljesítménnyel kapcsolatos sütikkel összegyűjtött információk egyetlen személyt sem azonosítanak.

Beállítások mentése   Adatkezelési tájékoztató